Prin accesarea acestui site, ești de acord cu faptul că folosim cookies.

Sunt Monica Tomuș, coordonator IT la Asociația pentru Relații Comunitare și, împreună cu George Vlas, Data Specialist, am ajutat peste 20 de organizații să capete control asupra datelor și să-și întărească relațiile pe care le au cu partenerii și donatorii lor.

Orice nonprofit are nevoie de o bază de date care să îi facă munca de zi cu zi mai uşoară şi mai rapidă. O bază de date unde să găsească informații despre donatori şi susţinători, despre istoricul donațiilor sau despre parteneriatele pe care le-a încheiat de-a lungul anilor.

Trebuie să ai grijă de cei care te susțin în misiunea ta, dar cum construiești o relație bazată pe sinceritate și egalitate, fără să sufoci partenerul? La ARC, de aproape 18 ani, ajutăm organizațiile din țară să-și întărească infrastructura pentru a mobiliza resursele din comunitatea lor. Un mod prin care facem asta sunt programele de consultanță pe Salesforce, pe care le organizăm din 2011.

Salesforce este unul dintre cele mai bune sisteme de CRM (management al relațiilor cu clienții) din lume, care a fost adaptat și la nevoile unei organizații nonguvernamentale, iar de-a lungul anilor, am ajutat mai multe organizaţii, mai mici sau mai mari, din România şi nu numai, să implementeze softul.



Am descoperit potențialul acestui soft la organizații din străinătate și am participat la întâlnirile internaționale Salesforce din San Franciso și Londra, unde am văzut care este viziunea fondatorilor despre acest program și ce potențial are.

Împreună, îți arătăm cum te poți folosi de baza de date pentru ca mesajele organizaţiei să ajungă la cine trebuie, când trebuie: imediat după prima donaţie, de ziua donatorului sau la împlinirea primului an de donaţie recurentă.

 

Te vom învăța cum să folosești Salesforce, astfel încât să te ajute să descoperi atuurile organizației și punctele vulnerabile. Rapoartele pe care le generează îți spun câţi bani ai strâns din donaţii online sau sponsorizări corporate, câţi donatori recurenţi sunt pentru un anumit proiect sau câți beneficiari au fost susținuți într-o anumită perioadă.

Te putem ajuta să folosești Salesforce și să îl personalizezi în funcție de nevoile organizației tale. Mai avem 6 locuri disponibile în programul nostru de consultanță și implementare, iar în funcție de nevoile organizației, am creat două pachete speciale.

Pachetul Basic include personalizarea bazei de date pentru activităţile de fundraising. Prețul este de 1.500 euro + TVA.

Pachetul Plus include personalizarea bazei de date, atât pentru activităţile de fundraising, cât si pentru cele de management de program si beneficiari. Prețul este de 2.300 euro + TVA.

Pentru detalii, trimiteţi un email la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.