Prin accesarea acestui site, ești de acord cu faptul că folosim cookies.

de Ionuţ Alexandrescu

Știați că generația millennials preferă să doneze în mediul online?

51% dintre tineri spun că au donat printr-un website, iar 37% au folosit smartphone-ul să doneze. Și cum, la nivel global, 91% dintre tinerii sub 25 de ani au un telefon mobil, pare că acesta este viitorul și noi trebuie să ne pregătim pentru el.

Un studiu recent al celor de la Network for Good arată că, în SUA, 33% din donații au fost făcute pe site-ul organizației.

În 2016, 25% din donații au fost finalizate cu ajutorul telefonului mobil, față de 14% câte au fost în 2015 și 9% în 2014.

Cum să ne pregătim pentru viitor?

  • Să avem un focus pe experiența de a dona. Cu cât procesul este mai simplu, cu atât cresc șansele ca un donator să finalizeze procesul.
  • Sugerați mai multe nivele de donație și lasați donatorii să dea click pe suma pe care și-o doresc.
  • Oferiți mai multe posibilități de implicare. Lăsați donatorii să aleagă care metodă le servește preferințele lor ce implicare (email, text, aplicații de mobil).
  • Întotdeauna folosiți un îndemn la o acțiune imediată. Nu lăsați donatorii să stea prea mult pe gânduri. Cu toții suntem ocupați și uităm să revenim asupra lucurilor.
  • Garanați donatorilor că datele lor vor fi în siguranță. Cu toții suntem îngrijorați de securitatea online. Asigurați-vă donatorii că sunt în siguranță punând bagde-uri în locații unde le pot vedea ușor.
  • Promovați mecanismul de donație online în toate campaniile voastre.
  • Multumiți-le donatorilor. Când donatorii se simt apreciați, aceștia vor fi mult mai aproape de organizația voastră.
  • Optimizați-vă site-ul pentru dispozitivele mobile.
  • Folosiți un sistem de management al donațiilor pentru a ține evidențele. Aceasta va ajuta să vă îmbunătățiți viitoarele campanii.

Happy fundraising!