Prin accesarea acestui site, ești de acord cu faptul că folosim cookies.

Suntem aproape gata pentru Conferința Națională de Fundraising, mai lustruim și legăm câteva șireturi pentru ca  fiecare dintre voi să găsească papucii care i se potrivesc.

Cum știi dacă este pentru tine această Conferință?

  • ești director de organizație și cauți un "fundraiser bun", vrei să știi unde îl găsești, cu cât îl plătești ca să rămână pe termen lung și cum îl evaluezi
  • ești fundraiser de o vreme, ți-ai pierdut un pic din energie și tânjești să discuți cu oameni care îți dau idei, îți înțeleg frustrările, speranțele și mai ales munca
  • ești fundraiser de curând, îți place ce faci, dar îți dai seama că așteptările tuturor sunt mari, timpul de învățare scurt și nu prea știi cu cine să te consulți
  • ești genul antreprenor-ial și vrei să începi o organizație sau să strângi bani pentru un eveniment sau o idee
  • ești CSR-ist și crezi că e important să investești în capacitatea de fundraising a organizațiilor pe care le finanțezi

Ei bine, dacă ești oricare dintre aceștia, Conferința e pentru tine.



Vom avea ateliere și plenuri cu informații utile și invitați care și-au tocit papucii în campanii de succes și procese complicate de fundraising (direct mail, SMS, lucrul cu companiile, lucrul cu boardul, fundraising de la prieteni, procese de recrutare si evaluare).

Vine Tony Meyers, unul dintre cei mai buni consultanți de fundraising pe 5 continente, de la care poți învăța în 2 ore mai mult decât din orice carte de fundraising. Vine Romina Roșu, om de CSR cu peste 10 ani experiență care vorbește deschis despre ce se așteaptă de la relația cu organizațiile finanțate, vin Alexandra Boeriu (Salvați Copiii România) și Laszlo Bodor (Hospice Casa Speranței) care vorbesc despre relația dintre comunicare si atragere de fonduri și rolul fundraiserului în organizație. Ei sunt cei care au confirmat recent prezența la Conferință, poți însă să vezi aici toți invitații.

Dar conferința, nu este doar despre a absorbi informații, ci și despre a te conecta la propriile gânduri și întrebări, la ideile și energia celor peste 120 de participanți prezenți la fiecare ediție. Pauzele de cafea, cărora noi le zicem "pauze de vorbit ca oamenii" sunt momentele în care afli ce n-ai reușit să afli în ateliere și construiești relații, totul afara, la soare, pe malul lacului.

Încă ceva. Convinge-ți directorul să vină cu tine, avem ateliere destinate exclusiv lor. Veți avea două zile în care veți primi împreună idei, energie și timp pentru a discuta despre fundraising la voi în organizație. Munca voastră va fi mult mai eficientă separat și împreună.

Ne vedem deci la Cluj în aprilie pentru a inspira fundraising!
Înscrierile sunt deschise până în 29 martie și pot fi făcute aici. Abia așteptăm să ne vedem!