Prin accesarea acestui site, ești de acord cu faptul că folosim cookies.

conf site2Vrei sa afli care e experienta unor fundraiseri care fac atragere de fonduri de 15 ani si sa vezi care e munca din spatele unui program cu peste 35.000 de donatori?

Laura Tyler si Craig Mullaly au acceptat invitatia noastra de a veni la Conferinta de Fundraising! Amandoi sunt fundraiseri la organizatii din Marea Britanie si au o experienta valoroasa in atragerea de fonduri de la donatorii individuali.

Pentru mai multe informatii: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

 

Craig Mullaly este Deputy Director of Fundraising la Fundatia EveryChild si este responsabil de intregul proces de atragere de fonduri al organizatiei – donatori individuali, companii, donatori mari, etc. Are o experienta de peste 14 ani in dezvoltarea unor programe de donatii de la indivizi, cu un interes special in crearea unor programe de achizitie, cultivare, solicitari multiple si crestere a valorii donatiei.

Laura Tyler este fundraiser la Organizatia Crisis si a facut parte pana de curand din echipa EveryChild, unde a lucrat cu programele de donatori individuali, in special cel de debit direct. Are peste 5 ani de experienta in coordonarea campaniilor de achizitie a donatorilor, recrutarea si formarea echipelor de faceri, dar si in conturarea traseului donatorului in organizatie.

Cu Craig si cu Laura te poti intalni pe 2 aprilie daca te inscrii la Masterclass-ul “Donatori individuali prin F2F” si in atelierele din 3 si 4 aprilie.

Masterclass-ul porneste de la experienta trainerilor si urmareste pasii in planificare unui program de donatori individuali, se uita la mecanisme de achizitie, indicatori de performanta, tinte de fundraising, bugete, ROI, dar si la conceperea unui program de cultivare a donatorilor sau la designul solicitarii. Masterclass-ul isi propune ca pe langa partea de informatii si studii de caz din Romania si Anglia, sa aiba o parte aplicata, care sa te ajute in munca ta cu donatorii.

Accesul la masterclass este posibil numai pentru un numar de 15 participanti si costa 200 ron. Anunta-ne ca vrei sa participi printr-un email la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. spune-ne de ce, si ce are de castigat organizatia dintr-un astfel de masterclass.

Si inca o veste buna! Datorita partenerului Conferintei – Raiffeisen Bank – am reusit sa pastram taxa de participare la Conferinta la nivelul anului trecut. Daca te inscrii inainte de 7 martie beneficiezi de o taxa speciala! Si primesti o redcere de grup daca vii cu inca doi colegi.

Detalii legate de taxa de participare aici.

Revenim curand cu mai multe detalii!

Echipa Conferintei