Recrutăm community & events manager

Published on May 28, 2021

ARC dorește să-și extindă echipa, motiv pentru care este în căutarea unei persoane care să ocupe funcția de Coordonator comunitate și evenimente, cu normă întreagă, în Cluj-Napoca sau București.

Povestea noastră începe în 2001, la Cluj-Napoca, cu trei oameni care credeau că o comunitate are suficiente resurse pentru a se schimba într-un loc mai bun. Motorul principal pe care au mizat și care a făcut schimbarea posibilă a fost ”Filantropia responsabilă”. Două decenii mai târziu, aceeași viziune este împărtășită de peste 20 de colegi, împărțiți în cele două birouri din Cluj-Napoca și București. 

Evenimentele pe care le organizăm la ARC – unele de tradiție, altele adaptate contextului actual – sunt prilejuri de a învăța de la oamenii care contribuie activ la schimbarea în bine a comunităților în care trăim, dar și un mod de a construi împreună strategic pentru viitor. 

Școala de Fundraising este o platformă de învățare care pregătește specialiști în domeniu,  trecându-i prin tot procesul, de la realizarea unei strategii de fundraising, la alegerea celor mai potrivite metode, mesaje și canale și până la construirea unor relații de durată cu donatorii. Pentru mai multe informatii despre organizație, vă rugăm să accesați: www.arcromania.ro.

Descrierea postului:

  • În cadrul Școlii de Fundraising, este responsabil de crearea și coordonarea comunității, din perspectiva procesului de învățare, facilitând procesul și asigurându-se că procesul se întâmplă în parametrii optimi.  
  • În cadrul programului Industria Binelui, organizează evenimente care se vor desfășura cu scopul de a contribui la profesionalizarea meseriei de fundraiser și la creșterea coeziunii în sectorul nonprofit.

RESPONSABILITĂȚI ȘCOALA DE FUNDRAISING:

  • Se familiarizează cu platforma de învățare
  • Urmărește constant înscrierile în platformă și ține legătura cu participanții cu scopul de a le furniza informații despre desfășurarea programului/procesului de învățare. 
  • Contribuie la elaborarea contractelor și urmărește semnarea lor
  • Se asigură că plățile sunt făcute conform contractului și sesizează eventualele întârzieri înspre departamentul financiar
  • Organizează întâlnirile online sau offline cu participanții din platformă, conform calendarului existent
  • Ține legătura cu departamentul de IT și se asigură că platforma funcționează dpdv tehnic
  • Creează și administrează un grup de facebook pentru participanții la cursurile din platformă
  • Trimite informări săptămânale despre întâlniri către participanți 
  • Trimite către participanți temele de lucru și se asigură că aceștia le primesc. 
  • Organizează săptămânal sesiuni de feedback pentru participanți cu mentorii 
  • Colectează feedback de la participanți pe durata cursului si la final de proces și îl transmite mentorilor
  • Se asigură că toate interacțiunile cu participanții respectă normele GDPR in vigoare
  • Participă la întâlnirile echipei de program și poate contribui cu idei care ar duce la direcții noi de dezvoltare în ARC, rezultate în urma interacțiunilor cu participanții din platformă. 
  • Poate contribui din proprie inițiativă cu idei la planul editorial de postări pe platformă, la Cronicile de filantropie.

Responsabilități evenimente de învățare/profesionalizare și networking

  • Organizează evenimente care contribuie la profesionalizarea meseriei de fundraiser și la creșterea coeziunii în sectorul nonprofit.
  • Colaborează cu directorul de program al IB cu scopul de elabora și stabili tematica, conținutul și structura evenimentului 
  • Generează cu directorul de program lista de invitați și ulterior gestionează relația cu aceștia (prezentare, informații despre cazare si transport, contractare etc) 
  • Prospectează, contractează și gestionează relația cu furnizorii de servicii; Dacă se evenimentul se desfășoară online, alege și contractează platforma  
  • Colaborează cu specialistul în comunicare și îi furnizează la timp informațiile necesare pentru promovarea evenimentului conform unui calendar stabilit.
  • Prospectează, contractează și gestionează relația cu web developer-ul si cu grafic designerul, in cazul in care evenimentul organizat are și un website
  • Colaborează cu departamentul financiar și se asigură că plățile sunt efectuate la timp
  • Urmărește constant înscrierile la eveniment și ține legătura cu participanții cu scopul de a le furniza informații despre desfășurarea evenimentului
  • Administrează, in colaborare cu directorul de program, bugetul evenimentului 

      Profilul candidatului ideal:

  • Experiența anterioară în organizare de evenimente și management de comunități 
  • Cunoștiințe de Microsoft Office, în special Excel, nivel avansat
  • Bune abilități de comunicare 
  • Capacități organizatorice foarte bune
  • Un nivel ridicat de conștiinciozitate 
  • Atenție crescută la detalii
  • O bună capacitate de a face conexiuni logice
  • O capacitate crescută de a asimila informații

            Beneficii: 

Se oferă un program de lucru flexibil, cu condiția ca termenele limită să fie respectate, contract individual de muncă și bonuri de masă. 

Daca te regăsești în cele mai sus menționate și ți-am stârnit interesul, așteptăm cu drag CV-ul tău, la adresa hr@arcromania.ro, până la data de 11 iunie. Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

⬅︎ Blog