Angajăm Coordonator procese de dezvoltare

Published on October 11, 2021

ARC dorește să-și extindă echipa, motiv pentru care este în căutarea unei persoane care să ocupe funcția de Coordonator procese de dezvoltare, cu normă întreagă, în București.

Povestea noastră începe în 2001, la Cluj-Napoca, cu trei oameni care credeau că o comunitate are suficiente resurse pentru a se schimba într-un loc mai bun. Motorul principal pe care au mizat si care a făcut schimbarea posibilă a fost ”Filantropia responsabilă”. Două decenii mai târziu, aceeași viziune este împărtășită de 20 de colegi, împărțiți în cele două birouri din Cluj-Napoca și București. 

Pentru mai multe informatii despre organizație, puteți accesa: www.arcromania.ro.

Descrierea postului:

În cadrul Programului Industria Binelui, coordonează Platforma Industriei Binelui, cu scopul de a coagula sectorul non-profit din România pentru a crește impactul colectiv și vizibilitatea sa. 

Responsabilități:

  • Realizează strategia pentru coagularea organizațiilor din sectorul non-profit în Platforma Industriei Binelui  
  • Identifică și propune organizații care să facă parte din platforma Industriei Binelui. Ține constant legătura cu reprezentanții organizațiilor, telefonic, email sau față în față.
  • Identifică organizații și lideri de organizații care sa facă parte din task force-ul platformei
  • Identifică și propune teme de lucru pentru membrii task force-ului
  • Organizează întâlnirile grupurilor de lucru, face cercetare pe subiectele dezbătute, ține și trimite minuta întâlnirilor
  • Participă și propune idei pentru evenimentele din Caravanele Industriei Binelui și facilitează legătura dintre membrii task force-ului și Caravane
  • Identifică traineri pentru cursurile dedicate membrilor task force-ului și le organizează (trimite invitațiile către membrii, identifică locația, se ocupa de contracte, se asigură că plățile se fac la timp și conform cu calendarul proiectului)
  • Propune idei si teme de discuție pentru organizarea Summitului Industriei Binelui din 2022.
  • Participă la întâlnirile echipei de proiect
  • Scrie și se implică activ în redactarea rapoartelor către finanțator

În cadrul Programului de Grantmaking, concepe, organizează și facilitează procese de dezvoltare și învățare pentru reprezentanții fundațiilor comunitare, asigurându-se că acestea se întâmplă în parametrii optimi.

Responsabilități:

  • Contribuie la realizarea strategiei de susținere și creștere a capacității fundațiilor comunitare
  • Contribuie la scrierea de aplicații către finanțatori
  • Coordonează procesul de Wellbeing organizational și management de criză.
  • Identifică împreună cu reprezentanții fundațiilor comunitare care sunt nevoile de dezvoltare ale acestora
  • Concepe, alaturi de reprezentanții fundațiilor comunitare și de alti parteneri, procese de dezvoltare organizațională
  • Identifică consultanți interni și externi care vor contribui la aceste procese de dezvoltare și contractează consultanții externi
  • Organizează și facilitează procese de grup și evenimente de învățare pentru reprezentanții organizațiilor din mișcarea de fundații comunitare
  • Facilitează procese de dezvoltare și strategie organizațională cu anumite fundații (cu focus pe fundatiile tinere)
  • Elaboreaza rapoartele de activitate către finanțator

Profilul candidatului ideal:

  • Experiența anterioară în project management de cel puțin 3 ani
  • Experiența anterioară în dezvoltarea capacității organizaționale de cel puțin 3 ani
  • Experiența anterioară în lucrul cu rețele de organizații și în zona de advocacy reprezintă un avantaj.
  • Bune abilități de comunicare, negociere, prezentare și networking
  • Capacități organizatorice foarte bune
  • Un nivel ridicat de conștiinciozitate
  • Atenție crescută la detalii
  • O bună capacitate de a face conexiuni logice
  • O capacitate crescută de sinteză și de asimilare de informații noi
  • Flexibilitate și spirit inovativ
  • Independența în muncă
  • Un bun management al emoțiilor
  • Cunoștiințe de Microsoft Office

Beneficii:

Se oferă un program de lucru flexibil, cu condiția ca termenele limită să fie respectate, contract individual de muncă și bonuri de masă.

Dacă te regăsești în cele de mai sus menționate și ți-am stârnit interesul, așteptăm cu drag CV-ul tău, la adresa hr@arcromania.ro, până la data de 20 octombrie 2021. Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

⬅︎ Blog