Angajăm Coordonator procese de dezvoltare

Published on November 4, 2021

Angajăm Coordonator procese de dezvoltare

ARC dorește să-și extindă echipa, motiv pentru care este în căutarea unei persoane care să ocupe funcția de Coordonator procese de dezvoltare, cu normă întreagă, în București.

Povestea noastră începe în 2001, la Cluj-Napoca, cu trei oameni care credeau că o comunitate are suficiente resurse pentru a se schimba într-un loc mai bun. Motorul principal pe care au mizat si care a făcut schimbarea posibilă a fost ”Filantropia responsabilă”. Două decenii mai târziu, aceeași viziune este împărtășită de 20 de colegi, împărțiți în cele două birouri din Cluj-Napoca și București.

Pentru mai multe informatii despre organizație, puteți accesa: www.arcromania.ro.

Descrierea postului:

În cadrul Programului Industria Binelui, coordonează Platforma Industriei Binelui, cu scopul de a coagula sectorul non-profit din România, pentru a crește impactul colectiv și vizibilitatea sa.

Responsabilități:

  • Realizează strategia pentru coagularea organizațiilor din sectorul non-profit în Platforma Industriei Binelui 
  • Identifică organizații și lideri de organizații care sa facă parte din task force-ul platformei
  • Identifică și propune organizații care să facă parte din platforma Industriei Binelui.
  • Consultă membrii platformei și contribuie cu idei pentru mecanismul de cercetare Panel 100
  • Participă la întâlnirile echipei de proiect și facilitează legătura cu partenerii proiectului
  • Scrie și se implică activ în redactarea rapoartelor către finanțator

În cadrul Programului de Grantmaking, concepe, organizează și facilitează procese de dezvoltare și învățare pentru reprezentanții fundațiilor comunitare, asigurându-se că acestea se întâmplă în parametrii optimi.

Responsabilități:

  • Contribuie la realizarea strategiei de susținere și creștere a capacității fundațiilor comunitare
  • Contribuie la scrierea de aplicații către finanțatori
  • Coordonează procesul de wellbeing organizațional și management de criză pentru fundațiile comunitare
  • Identifică împreună cu reprezentanții fundațiilor comunitare care sunt nevoile de dezvoltare organizațonală la nivel de procese, oferă soluții și se asigură că sunt implementate
  • Identifică împreună cu reprezentanții fundațiilor comunitare care sunt nevoile de învățare, oferă soluții și se asigură că sunt implementate
  • Elaborează rapoartele de activitate către finanțator

Profilul candidatului ideal:

  • Experiență anterioară în project management, în sectorul nonprofit, de minim 2 ani
  • Cunoștiințe la nivel de procese organizaționale și experiență practică de lucru cu organizațiile de minim un an
  • Experiența anterioară în lucrul cu rețele de organizații și în zona de advocacy reprezintă un avantaj
  • Foarte bune abilități de comunicare, negociere
  • Foarte bune abilități de prezentare și networking
  • Foarte bune competențe organizatorice
  • Un nivel ridicat de dezvoltare a competenței leadership
  • O foarte bună capacitate de a face conexiuni logice
  • O foarte bună capacitate de analiză și sinteză
  • O foarte bună capacitate de a asimila informații noi
  • Flexibilitate și spirit inovativ
  • Independență în muncă
  • Foarte bun management al emoțiilor
  • Cunoștințe nivel avansat de Microsoft Office

Beneficii:

Se oferă un program de lucru flexibil, cu condiția ca termenele limită să fie respectate, contract individual de muncă, asigurare medicală, bonuri de masă și procese de dezvoltare continuă.

Dacă te regăsești în cele de mai sus menționate și ți-am stârnit interesul, așteptăm cu drag CV-ul tău, la adresa hr@arcromania.ro, până la data de 18 noiembrie 2021. Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

⬅︎ Blog