Prin accesarea acestui site, ești de acord cu faptul că folosim cookies.

Au inceput inscrierile la evenimentul care reuneste practicieni in atragere de fonduri, specialisti in relatii publice, directori si presedinti ai organizatiilor neguvernamentale, reprezentanti din sectorul business si expertiinternationali in atragere de fonduri. Pana la data de 19 aprilie beneficiati de reducere si, cu atat mai mult daca veniti in grup de trei sau mai multe persoane din aceeasi organizatie. Pentru inscrieri mergeti aici si pentru plata online aici.

Va prezentam atelierele din 22 si 23 mai de la cea de-a noua editie a Conferintei de Atragere de Fonduri din Comunitate. Pe langa atelierele de mai jos mai avem cateva care sunt in curs de pregatire. Pe masura ce avem informatii noi va vom tine la curent. Va pregatim surprize, asa ca fiti cu ochii pe noi.


- Donatii prin Debit Direct – Cum functioneaza?

Doriti sa ajungeti la un numar mare de donatii constante si recurente! Si sa cunoasteti identitatea donatorului! E visul celor mai multi dintre fundraiseri, nu? Acum exista si in Romania posibilitatea de a primi donatii prin debit direct! La acest atelier veti afla cum puteti avea acces la mecanismul de atragere de donatii prin  debit direct, cum puteti folosi acest mecanism si care sunt etapele unei campanii de atragere de fonduri prin debit direct.

- Campanii regionale de debit direct 

Daca in atelierul ”DDD – Cum functioneaza?” ati aflat primele informatii despre debitul direct in Romania, in acest atelier veti afla de la practicieni din Europa Centrala cum functioneaza la ei acest mecanism si care sunt secretele unei campanii de succes. Veniti pregatiti cu cele mai provocatoare intrebari si suntem siguri ca invitatul nostru special va avea raspunsuri care sa va ajute in practica voastra de atragere de donatii prin debit direct!

- Cum sa faci fotografii care vorbesc pentru tine

In fiecare an in lume se produc cateva zeci de miliarde de fotografii. Dintre ele, aproximativ 98% tac. Restul vorbesc. Unele in soaptă, altele cu voce tare. Unele chiar pot spune o intreaga poveste. O fotografie puternica ti se imprima in minte, te intorci la ea si vrei sa-i afli misterul. Impreuna vom incerca sa intelegem ce inseamna o fotografie graitoare si mai ales, cum se poate realiza. Vestea buna - oricine poate produce azi o imagine memorabila. Vestea rea - e mai complicat decat pare. Dar de aceea ne vedem la Cluj!

- Intalniri-fulger cu tehnologii avansate pentru ONG

Persoane din intrustria IT vor prezenta solutii simple, usor de folosit si gratuite care pot aduce un plus de eficienta si originalitate organizațiilor. Vom prezenta instrumente care monitorizeaza vizitele pe pagina organizatiei, care  trimit cate un email de fiecare data cand numele organizației a fost mentionat, va vom ajuta sa faceti organizatia mai vizibila pentru motoarele de cautare si va vom invata sa creati harti adaptate nevoilor voastre cu doar cateva click-uri.

- Managementul informatiilor – Fa ordine in haos!

Acest atelier se adresează oricarei organizatii care are de administrat o cantitate mare de informatii despre donatori, voluntari sau personal, sau organizatiilor aflate in stadiul incipient, care doresc sa isi construiasca o baza de date compacta inca de la inceput. Fundraiserii sau responsabilii de relații publice pot afla ce informatii despre donatori le sunt necesare pentru comunicarea lor cu donatorii. Accentul va fi pus pe instrumente gratuite, usor de manevrat care faciliteaza munca de gestionare a acestor informatii. 

- Campanii de donatii prin SMS 

Veti avea ocazia sa aflati informatii din culisele unor campanii de atragere de fonduri prin SMS, desfasurate in Romania si care au avut rezultate exceptionale. De asemenea, reprezentanti ai companiilor de telefonie mobila vor fi alaturi de noi pentru a va raspunde la intrebari si pentru a va da cele mai bune sugestii pentru o campanie de succes.

- Comunicarea este mobila – dar atragerea de fonduri?

Calculatorul de azi nu mai sta pe birou ci in buzunar. Probabil ca avem cu totii un site sau un o pagina pe Facebook. Dar cum putem utiliza tehnologia mobila in interesul beneficiarilor, donatorilor si al nostru? Cum putem integra site-ul, pagina de Facebook, comunicarea pe email intr-o experienta placuta, puternica si utila pentru atragerea de fonduri si a donatorilor?

- Povesti pentru bani, bani pentru fapte

Cum facem sa aducem donatorul in povestea noastra despre salvarea lumii, sa simta ca are un rol principal si sa ramana altauri de noi cat mai mult? Va propunem o discutie interesanta cu un specialist implicat in cauze sociale pentru a afla cum va faceti auzita vocea pentru a strange oameni si fonduri cu succes. Este o oportunitate pentru a vedea care sunt metodele prin care putem descatusa creativitatea latenta si cum aceasta poate ajuta la randu-i sa descatuseze dorinta naturala a oamenilor de a dona.

- Cum transformi "NU!" in "Da, cat?" in 6 luni!

Stiti cat va ia sa cultivati o persoana pentru a ajunge sa primiti o donatie consistenta? Cum ii multumiti ca sa va diferentiati? Ce intrebari sa puneti si cand pentru a va atinge scopul? Exista un ciclu de urmat si tehnici de folosit pentru a va cultiva relatiile cu donatorii care sa va fie loiali. Acest atelier a fost inspirat de o intalnire cu Bob Osbourne, consultant in donatii mari in New York.

- Atragerea neconventionala de fonduri 

Toate actiunile de atragere de fonduri decurg conform unui plan de fundraising, insa ceea ce face diferenta este doza de nonconformism care determina donatorul sa zica “Sigur ca da, in sfarsit o idee noua”. Genul acela de idee la care ne-ar fi placut sa ne gandim noi insine si pe care o admiram cu invidie constructiva. La acest atelier puteti intreba cat de “altfel” poate fi strangerea de fonduri si multe alte intrebari pe care le puteti adresa direct fundraiserilor care au ales abordari creative.

- Evenimente speciale 

Voi stiti cand este momentul sa faceti evenimente speciale? Dar care este tipul de eveniment special pe care il poate face organizatia voastra? Daca ezitati sa raspundeti la aceste intrebari, poate ar trebui sa treceti pe la acest atelier. Doi fundraiseri care pregatesc evenimente sportive va vor povesti detalii, trucuri si experiente din culise.

- Psihologia donatiei:

Ce se intampla in mintea unui donator atunci cand faceti o solicitare? Dar a voastra? Ce sperante si temeri apar? Folosind principiile profesorului Robert Cialdini, pshiholog si expert in marketing, vom explora principiile persuasiunii si cum pot fi ele aplicate in atragerea de fonduri. Vei afla cum sa faci fata unui refuz si cum sa iti maresti sansele de a obtine un "Da" la solocitarea ta.

- Legislatie:

Care este diferenta dintre o donatie, o contributie sau o sponsorizare? Care sunt veniturile pentru care esti scutit de impozit? La ce clauze dintr-un contract trebuie sa fii atent? Care sunt beneficiile fiscale de care pot beneficia sustinatorii tai? Care sunt cele mai importante acte normative pe care trebuie sa le urmaresti ca fundraiser? Afla raspunsurile la toate acestea de la Octavian Rusu, expert in legislatie non-profit din cadrul Fundatiei pentru Dezvoltarea Societatii Civile.